Politica de retur

Renuntarea la cumparare

Conform legislatiei romane in vigoare, renuntarea la cumparare prin denuntarea unilaterala a contractului se poate face in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului si este aplicabila doar consumatorilor persoane fizice care au achizitionat produsul la distanta respectand conditiile OG 09/2016. 


Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului (OG 09/2016 Art 4 (1) lit. b). 

Incheierea contractului de vanzare-cumparare are loc in momentul emiterii facturii fiscale (acest document tine loc de contract conform legislatiei romanesti) si nu la plasarea comenzii sau la trimiterea prin email (sau alte mijloace de comunicare) a confirmarii automate de primire a comenzii.

Produsele trebuie returnate cu aceeasi firma de curierat si sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit, fara sa prezinte modificari fizice, lovituri, zgarieturi, etc). Cheltuielile de returnare a produselor vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii acestora se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii si numai prin transfer bancar.

Produsele ce urmeaza a fi returnate nu vor fi primite decat corect ambalate in colete, ce vor fi expediate pe adresa din Aleea Solidaritatii, NR. 1, Sector 3, Bl. M17, Ap. 22, Bucuresti. Nu vom ridica colete expediate pe alta adresa, si nu vom ridica coletele de la oficiile postale. Nu se accepta colete cu ramburs.

Se vor acepta produsele returnate doar daca acestea se prezinta in starea  de in care au fost livrate adica sigilate si cu ambalajul nederiorat.

Societatea noastra nu poate fi facuta raspunzatoare pentru produsele aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:

  • Produsele care nu mai au ambalajul original complet in care au fost livrate;

  • Produsele comandate si care sunt desigilate

  • Produsele ale caror etichete de identificare sau sigilii sunt deteriorate sau lipsesc;

  • Produsele aduse pe “comanda speciala” (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care poate fi livrata pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie COMANDA SPECIALA.)

Produsele aflate in situatiile de mai sus nu vor fi acceptate la retur si nu se va restitui contravaloarea acestora.

Ridicarea produselor de la sediu nu se poate considera comert la distanta, respectiv nu puteti beneficia de dreptul de denuntare in 10 zile. Va rugam sa verificati produsele la ridicarea lor, in prezenta personalului nostru, fiind obligatia dumneavoastra de a nu semna pentru primire pana la verificarea corespunzatoare a produselor.

Conform ordonantei mai sus mentionate, politica de returnare a produselor in termen de 10 zile lucratoare se aplica numai persoanelor fizice si numai in cazul produselor livrate prin curier.